3 lata, 5 lat, lub nawet 7 lat
W związku z tym, że staramy się jak najbardziej dbać o interesy naszych Klientów, pragniemy przypomnieć, że każde z urządzeń, które zostało z nami montowane, podlega minimum 3-letniej gwarancji Producenta (dokładne dane zawarte są w karcie produktowej, na naszej stronie z klimatyzatorami ściennymi przy każdym produkcie lub tutaj). Warunkami utrzymania gwarancji jest spełnienie 3 poniższych wymagań:
Przeglądy
Realizowanie przeglądów zgodnie z zaleceniami Producenta (1 lub 2 przeglądy w ciągu roku) u Certyfikowanego Dystrybutora jakim jest Aero7Protokół
Posiadanie protokołu przeglądu Aero7Faktura
Faktura za opłacony przegląd na rzecz Aero7 (InnoTrade SA)Informujemy również, że corocznie realizujemy dwie tzw. akcje przeglądowe Aero7:
pierwsza odbywa się zawsze w okresie styczeń – marzec (jest to akcja mająca na celu sprawdzenie i przygotowanie urządzeń do sezonu letniego);
druga odbywa się w okresie październik – grudzień (w celu sprawdzenia klimatyzacji po sezonie).
Każdy z producentów dostępnych na Aero7 oferuje różne okresy gwarancyjne, oraz różne wymagania dotyczące spełnienia tej gwarancji. Poniżej zebraliśmy je w łatwo dostępny sposób.
Producent | Okres gwarancji | Warunki gwarancji | Karta |
Klimatyzatory Gree |
5 lat gwarancji 7 lat gwarancji dla modeli Premium |
2 przeglądy w roku, które powinny być wykonywane nie rzadziej niż co 6 miesięcy (dla urządzeń pracujących w sposób ciągły co 4 miesiące) |
Pobierz |
Klimatyzatory Haier |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku |
Pobierz |
Klimatyzatory Rotenso |
5 lat gwarancji |
Klimatyzatory zainstalowane w pomieszczeniach: – mieszkalnych nie rzadziej niż 1 raz w roku, – biurowych nie rzadziej niż 2 razy w roku, – technicznych nie rzadziej niż 3 razy w roku. |
Pobierz |
Klimatyzatory AUX |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku, a w przypadku klimatyzatorów zamontowanych w pomieszczeniach technicznych co najmniej 4 razy w roku |
Pobierz |
Klimatyzatory Daikin |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku – pierwszy przegląd gwarancyjny Produktu musi zostać wykonany w przeciągu 6 m-cy od daty uruchomienia a odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi przeglądami nie może przekraczać 7 m-cy |
Pobierz |
Klimatyzatory Fujitsu |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku – przed sezonem letnim (w marcu, kwietniu lub maju) oraz przed sezonem zimowym (we wrześniu, październiku lub listopadzie), okres pomiędzy następującymi po sobie przeglądami nie może być krótszy niż 6 miesięcy |
|
Klimatyzatory Hyundai |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku, nie rzadziej niż co 6 miesięcy |
Pobierz |
Klimatyzatory Kaisai |
5 lat gwarancji 3 lata gwarancji dla serii ECO |
2 przeglądy w roku – przed sezonem letnim (w marcu, kwietniu lub maju) oraz przed sezonem zimowym (we wrześniu, październiku lub listopadzie), okres pomiędzy następującymi po sobie przeglądami nie może być krótszy niż 5 miesięcy i dłuższy niż 7 miesięcy |
Pobierz |
Klimatyzatory LG |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku |
|
Klimatyzatory Mitsubishi |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku – okres pomiędzy przeglądami nie może być krótszy niż 5 miesięcy i dłuższy niż 7 miesięcy, przy czym pierwszy przegląd powinien zostać zrealizowany nie później niż w ciągu 7 miesięcy od uruchomienia |
Pobierz |
Klimatyzatory Panasonic |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku – okres pomiędzy kolejnymi przeglądami nie może być krótszy niż 5 miesięcy i dłuższy niż 7 miesięcy |
Pobierz |
Klimatyzatory Samsung |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku, nie rzadziej niż co 6 miesięcy |
Pobierz |
Klimatyzatory Toshiba |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku – w porze jesienno-zimowej i zimowo-wiosennej |
Gwarancja producenta jest ważna, jednak nie powinniśmy skupiać się na niej przy wyborze klimatyzatora. Bardzo ważny jest natomiast wybór właściwej jednostki. Nie wiesz, które urządzenie wybrać?
Nasi konsultanci podpowiedzą, który klimatyzator sprawdzi się u Ciebie.
Kontakt