3 lata, 5 lat, lub nawet 7 lat
W związku z tym, że staramy się jak najbardziej dbać o interesy naszych Klientów, pragniemy przypomnieć, że każde z urządzeń, które zostało z nami montowane, podlega minimum 3-letniej gwarancji Producenta (dokładne dane zawarte są w karcie produktowej, na naszej stronie z klimatyzatorami ściennymi przy każdym produkcie lub tutaj). Warunkami utrzymania gwarancji jest spełnienie 3 poniższych wymagań:
Przeglądy
Realizowanie przeglądów zgodnie z zaleceniami Producenta (1 lub 2 przeglądy w ciągu roku) u Certyfikowanego Dystrybutora jakim jest Aero7Faktura
Faktura za opłacony przegląd na rzecz Aero7 (InnoTrade SA)Informujemy również, że corocznie realizujemy dwie tzw. akcje przeglądowe Aero7:
pierwsza odbywa się zawsze w okresie styczeń – marzec (jest to akcja mająca na celu sprawdzenie i przygotowanie urządzeń do sezonu letniego);
druga odbywa się w okresie październik – grudzień (w celu sprawdzenia klimatyzacji po sezonie).
Każdy z producentów dostępnych na Aero7 oferuje różne okresy gwarancyjne, oraz różne wymagania dotyczące spełnienia tej gwarancji. Poniżej zebraliśmy je w łatwo dostępny sposób.
Producent | Okres gwarancji | Warunki gwarancji | Karta |
![]() |
5 lat gwarancji 7 lat gwarancji dla modeli Premium |
2 przeglądy w roku, które powinny być wykonywane nie rzadziej niż co 6 miesięcy (dla urządzeń pracujących w sposób ciągły co 4 miesiące) |
Pobierz |
![]() |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku |
Pobierz |
![]() |
5 lat gwarancji |
Klimatyzatory zainstalowane w pomieszczeniach: – mieszkalnych nie rzadziej niż 1 raz w roku, – biurowych nie rzadziej niż 2 razy w roku, – technicznych nie rzadziej niż 3 razy w roku. |
Pobierz |
![]() |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku, a w przypadku klimatyzatorów zamontowanych w pomieszczeniach technicznych co najmniej 4 razy w roku |
Pobierz |
![]() |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku – pierwszy przegląd gwarancyjny Produktu musi zostać wykonany w przeciągu 6 m-cy od daty uruchomienia a odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi przeglądami nie może przekraczać 7 m-cy |
Pobierz |
![]() |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku – przed sezonem letnim (w marcu, kwietniu lub maju) oraz przed sezonem zimowym (we wrześniu, październiku lub listopadzie), okres pomiędzy następującymi po sobie przeglądami nie może być krótszy niż 6 miesięcy |
|
![]() |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku, nie rzadziej niż co 6 miesięcy |
Pobierz |
![]() |
5 lat gwarancji 3 lata gwarancji dla serii ECO |
2 przeglądy w roku – przed sezonem letnim (w marcu, kwietniu lub maju) oraz przed sezonem zimowym (we wrześniu, październiku lub listopadzie), okres pomiędzy następującymi po sobie przeglądami nie może być krótszy niż 5 miesięcy i dłuższy niż 7 miesięcy |
Pobierz |
![]() |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku |
|
![]() |
5 lat gwarancji |
2 przeglądy w roku – okres pomiędzy przeglądami nie może być krótszy niż 5 miesięcy i dłuższy niż 7 miesięcy, przy czym pierwszy przegląd powinien zostać zrealizowany nie później niż w ciągu 7 miesięcy od uruchomienia |
Pobierz |
![]() |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku – okres pomiędzy kolejnymi przeglądami nie może być krótszy niż 5 miesięcy i dłuższy niż 7 miesięcy |
Pobierz |
![]() |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku, nie rzadziej niż co 6 miesięcy |
Pobierz |
![]() |
3 lata gwarancji |
2 przeglądy w roku – w porze jesienno-zimowej i zimowo-wiosennej |
Gwarancja producenta jest ważna, jednak nie powinniśmy skupiać się na niej przy wyborze klimatyzatora. Bardzo ważny jest natomiast wybór właściwej jednostki. Nie wiesz, które urządzenie wybrać?
Nasi konsultanci podpowiedzą, który klimatyzator sprawdzi się u Ciebie.
Kontakt